Läkartid för lilla mamma!!

Idag klockan 13:00 hade jag en tid till husläkaren, jag har ju så ofta ont i huvudet och det har blivit värre och värre så i Fredags ringde jag och bokade en tid. Inga receptfria värktabletter hjälper och ibland är det så illa att jag mår illa. Det visade sig att läkaren trodde på min egna teori om att det är mitt näsdroppsberoende som ligger bakom. Han trodde inte sina öron när jag sa att jag tagit näsdroppar dagligen i ca 13 år, han tyckte att det var konstigt att inget annat hänt som sprängda blodkärl och dylikt. Nu fick jag recept på "Treocomp" för huvudvärken,"Rhinocortspray" för näsan som en slags erättare för näsdropparna och slutligen en låda "Imovane" för att överhuvud taget kunna somna om kvällarna nu när jag inte får ta några som helst näsdroppar. Håll tummarna för att jag blir av med det här jädra beroendet nu. Han ville först att jag skulle käka en massa cortisontabletter men jag vägrar äta den där skiten, jag svullnar upp i ansiktet och blir alldeles varm, nej fy dom är hemska.
Så nu ska jag ta tag i saker ordentligt, börja med träningen igen, sluta för gott med näsdropparna och sen försöka äta rätt......jag vill jag vill jag vill..........:-)



Klart slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0