Melodifestivalkampen!

Lördag och ikväll är det melodifestivalen, jag håller på Salem Al Fakir för att låten är bra och för att han har så skön personlighet.



Mitt andrahandsval får bli Darin, låten är jätte fin, egentligen en kärleksballad men den är kanon. Och jag tycker om Darin.




Ikväll ska Jimpa ut med grabbarna, så jag, barnen och svärmor får ha myslördag själva.

Avgiftningen av näsdroppar går relativt bra, det är jobbigt när man lägger sig på kvällarna eller om man bara sitter still, då tjocknar det direkt men om man är igång så känns det helt ok. Har fortfarande en del huvudvärk men det känns lite bättre.
Träningen funkar kanon, jag har tränat Mån,Tors,Fre och sen ska jag och Jimmy ner i morgon och köra tillsammans så det blir 4:a ggr den här veckan, känns superbra.

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0