Nu är det bara kul!

Från början när jag började träna nere på gymmet så släpade jag mig dit, kände mig som ett ufo när jag väl var där, man fattar ju inte hur alla maskiner funkar och så, sen är jag alldeles för cool för att fråga, ha ha ha(ingen bra egenskap). Ingen ska tro att det är första gången jag är där.........eller hur?, som om inte det syns, ha ha ha.
Men nu för tiden så längtar jag dit, det är så otroligt kul och skönt, man blir laddad med massa ny energi och glädje och nu börjar jag märka små, små resultat och det sporrar ju ännu mer, 6 cm borta runt midjan tex. Maten går bra förutom på helgerna så det går långsamt neråt på vågen men åndå neråt så det känns skönt.
Är på gymmet 3-4 dagar i veckan och sen cyklar jag hemma oxå på motionscykeln plus att jag har rotat fram min gamla magsnurra(minns ej vad dom heter) den är från typ TV-shop men den ger grym träningsvärk i magen så den ska jag använda nu.

Milton tyckte den var spännande och skulle genast testa när morsan var klar :-)



P&K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0