Pysselkväll!

Ikväll när Jimpa kommer hem så ska jag åka till Marie och pyssla lite, dricka te och njuta av barnfritt :-)
Har köpt vit lera idag så vi ska baka lite hjärtan, mina börjar ta slut. Perfekt att dekorera med, piffa upp presenter,speglar, tavlor osv.
Köpte även limegrön hobby färg som jag målat en lerkruka med än så länge, ska bli grönt och vitt i köket nu i vår tänkte jag. Det bästa med vitt är att man kan skifta färg på allt annat som tex kuddar, dukar,ljus osv efter humör och säsong, perfekt. I love vitt, men det vet ni ju redan.
Är väldigt sugen på att måla hallen på övervåningen, tapeten som sitter nu är en jätte gammal medaljongtapet så det kommer bli skitsnyggt att måla över den med vitt så man bara kan skymta medaljongerna under....,men det är ett stort projekt så jag ska fundera lite till, ha ha ha.
Hoppas ni har en mysig kväll.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0