Våffeldagen!

Idag är det tydligen våffeldagen och självklart visste alla barn det när dom kom hem från skola och dagis. Det var bara att vispa ihop en smet och börja grädda för fulla muggar. Tycker inte att det är en bra middag men vi äter ju nästan aldrig det så det fick gå bra. Själv kan jag tänka mig en våffla med socker till en kopp kaffe tex.
Milton som är 1 1/2 år gammal drog i sig 4 stycken med sylt på rakt upp och ner........nu sitter han som en pösmunk i soffan och jäser framför Alfons Åberg...ha ha ha, vart ska detta sluta?

Jimmy är och handlar och tränar, hoppas han kommer snart för jag är hungrig, vi tänkte grilla ikväll. Jimmy är ledig imorgon =0)

För er som undrar hur det blev med håret.....jag är nöjd, tyckte att det blev för ljust först men nu har jag vant mig och trivs jätte bra. Kommer bild snart, jag lovar.



See you later!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmm, och vi som inte ens har ett våffeljärn:p



Jaaa, du måste slänga upp en bild på håret. Är ju supernyfiken:)

2010-03-25 @ 23:11:07
URL: http://nem0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0