Gräsänka!

I helgen blir jag ensam....eller nja, inte helt ensam eftersom jag har 4 barn men Jimmy åker till Ön uppe i Hammarstrand med sin far och bror för att fixa lite med huset, det behöver stödjas upp. Han åker på Torsdagkväll tror jag och kommer hem igen Söndag kväll. Jag hatar att sova utan Jimmy, det känns obehagligt på något sätt, får kanske släpa ner någon av barnen i min säng, ha ha.

Imorgon ska jag och Jimmy in till Stockholm och till "Beyond Retro" på Drottninggatan för att leta skjorta till Jimmy som han kanske kan ha på bröllopet nästa helg, tiden går fort nu och han jobbar ju hela nästa vecka, vi åker tidigt på Fredag morgon. Vi ska låna pappas bil för jag litar inte på våran plus att det känns jäkligt onödigt att sitta 2 pers i en 7-sitsig bil ända ner till Skåne....nej, vi kör pappas och Ingers lilla Polo istället så kommer vi nog både fram och tillbaka utan problem...hoppas jag =)

Ut i solen med er nu, det ska i alla fall jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0