Onsdag

Sol, mörka moln, sol, mörka moln osv osv fasiken bort med molnen och hit med lite värme, jag fryser ihjäl.

Har precis käkat lunch, en vegetarisk biff med potatis och ostsås, inte så illa med vegetariska alternativ faktiskt och inte alls många kalorier. Käkade med datorn som sällskap, letar efter bilder på en frisyr samt en make up som jag ska ta med mig ner till Skåne för att visa hur jag vill ha det (har ju bokat tid på salong) hinner inte med någon konsultation så dom ville att jag tar med mig bilder så dom förstår hur jag vill ha. Har tittat på en massa frisyrer nu och jag tror jag hittat rätt, sminkningen är inte så svår att hitta finns massor på internet så det är klart.
Ska bli så kul, är inte alls långt kvar nu...22/5.

Väger nu 68,9 kg.....saaaaaakta, saaaakta neråt, alltid något. Har inte hunnit med någon träning nu på ett bra tag, för mycket här hemma helt enkelt, 4 barn kräver sitt så att säga.....men Jimmy hinner träna minsann, jorå satt....!!!!! Gaaaaaaaa!!



Just det, ett bevis på att fiskarna har det bra och att vi inte missköter dom kommer här:


Anna matar! Jag städar dom, för det gör inte Jimmy.

En typisk rockabillysminkning


Bee strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0