Såååå trött!

Det tar på krafterna att vara "ensamstående" med 4:a barn.......känner mig helt slut nu. Har hållt igång hela dagen, först kom Linneas lille-syster "Ella" och hennes mamma hit i förmiddags och fikade (Linnea var såå glad).
Efter att dom gick var det dags för lunch och sen sova för Milton så då kastade jag ut tjejerna med orden: ingen har dött av lite frisk luft.....  När dom sen kom tillbaka hade dom med sig kompisar hem så då hade jag allt som allt 7 barn här hemma i ca 4 timmar...pust! Sen "taco dinner" med massa tända ljus, Linnea hade fortfarande en kompis kvar på rummet då som väntade. Vid halv sju kom Anna över, jag la killarna och vi tjejer kollade på Talang och hade chipsmaraton. Nu är klockan snart elva och jag känner mig jäkligt trött.
Imorgon blir det sol, grill och uteliv som gäller, det ser jag fram emot.



Jimmy, jag saknar dig!

Puss & natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0