Spelgalningen

Eddy har tagit över datorn här hemma numera, han spelar på svt`s bollibompaweb så man får inte en minut framför datorn......och nu när jag sa bestämt att: Nej nu måste mamma fixa några saker på datorn så nu får du hitta på något annat...!!! Då sitter han bakom mig och tjabblar på om dom olika spelen och vad man kan göra och så....gaaaa jag blir galen snart.
Ska tvinga ut honom i solen snart, vara lite kreativ och leka har ingen dött av.

Har städat och pulat i uterummet, fotat 2 vagnar och en bilbarnstol som jag ska lägga ut på blocket(om jag får tillgång till datorn) Jimmy tycker att 4 vagnar är onödigt????? Hallå!!! Det är till olika tillfällen juuuuuu, ha ha ha.
Killar förstår inte det där vagnberoendet also. Men, men, nu läggs dom i alla fall ut för försäljning, punkt.

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0