Bloggtorka big time!!

Hallå där!

Gravbesökardag idag...jag och Ida åkte till mamma och mormors grav för att tända lite ljus, vi gick även in i kyrkan för att tända ljus där, det var mysigt och Ida frågade en massa om döda människor, jag svarade efter bästa förmåga =)

Idas rum är klart nu...pust, som vi har grejjat och fixat där inne, det tog tid men det var det värt, nu är det så ljust och fint. Nytt golv, sovalkov,koja,ny färg i tak och på väggar, ny säng, nya möbler osv, hon vekar supernöjd i alla fall. Lite gardiner och så kvar bara.

Middag idag blev stekt oxfilè, potatisgratäng till Jimmy och blomkålspurè till mig, chili bea och gott rödvin.
Lägger barnen tidigt idag för dom kom upp tidigt imorse och är redan supertrötta, jag och Jimmy ska äta gorgonzola och titta på "Så mycket bättre" sen stupar vi nog i säng framför en bra film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0