Måndag!

Idag blir det en vända till Täby Centrum, ska in på Panduro och fixa lite grejer, ska möta upp Marie där på hennes lunch, hon är ju pysselexperten nr 1 så hon får bidra med inspiration och tips. Svärmor följer oxå me,ska hämta upp henne vid gillinge banan om ca en timma. Strosa runt lite och käka lunch, det blir bra det.

Barnen har sktivit långa önskelistor och satt upp på kylskåpet....så måste ju börja kika lite efter sånt oxå, pust....julafton är en stressperiod. Har förklarat för tjejerna att man inte kan få allt man önskar sig eftersom det blir alldeles för dyrt, svår det där men dom verkar förstå i alla fall. 5 julklappar var och vi är genast uppe i 20 julklappar....!!! Får se hur det blir, jag har lite svårt att låta bli, dom blir ju sååå glada och är sååå förväntansfulla, Jimmy tycker alltid att jag överdriver, ha ha ha.

Nej nu måste jag göra mig i ordning.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0