Sjuk =(

Är sjuk. Började känna mig lite krasslig i halsen i Måndagskväll men inget mer. Vaknade 04:00 på Tisdagsmorgonen med 39 graders feber och mådde rikigt piss. Åkte till jobbet ändå för jag visste att sista patienten skulle komma 12:30 så kunde jag ha gått hem då men jag kunde knappt köra dit, jag gick upp och öppnade och tog emot dom första patienterna sen ringde jag och begärde avlösning från stan för jag pallade inte, kroppen värkte,halsen sved och febern gjorde att jag ena stunden satt med dunjackan på inne för att nästa sekund svettas som en dåre. Fick avlösning vid 09:00 och var hemma igen vid 09:40, sen sov jag nästan hela dagen och natten, helt slut. Lite bättre idag men inte på långa vägar frisk.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0