Lördag <3

Lördagen började med att jag kände mig risig, tog tempen och hade 38 graders feber...suck, i med 2 alvedon och sen gjorde jag i ordning lite lördagsfrukost...ägg,kottlettbacon,rostad bröd,juice och massa goda pålägg =) Min käre make behagade inte att komma upp så det blev mys med barnen istället.

Har mest slappat idag, städat lite och nu håller jag på att göra kvällens middag, köttfärssås med en massa vitlök i och "muttis" goda finkrossade tomater. Bakar foccacia bröd att ha till, med massa god riven västerbotten ost i.
Sen blir det massor av riven parmesan, spaghetti och lite gott vin till det, mums. Jag älskar köttfärssås för det går att variera hur mycket som helst, en tacksam rätt som uppskattas av alla här hemma.

Vad har mer hänt? Jo, min underbara moster "Barbro" har gått och gift sig!!!!! Utan att säga ett knyst...! Men jag är jätte glad för hennes skull och jag hoppas hon får leva ett långt och fint liv med sin Ulf för det är hon verkligen värd. All lycka till er <3



Nej, tillbaks till köket och kolla jäsningen på brödet.

Ha en fin Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0