Jag lever!!

Jag lever...men har verkligen inte haft tid att blogga...nya jobbet går bra, nu har jag varit där en månad och det går jätte bra, jag trivs verkligen. Skönt att känna så faktiskt.

Viktväktarna sket sig riktigt ordentligt, var jätte svårt när man inte kan värma mat på jobbet och bara ska ha kalla matlådor varje dag.....stå på kvällarna och laga familjens mat med 4 jätte trötta griniga barn och sen när dom lagt sig planera lunch till morgondagen och mäta och väga....bläääääääääääää säger jag bara.
Jag går fortsatt neråt fast med en egen liten metod, ha ha ha, inga kolhydrater knappt men allt annat, inklusive vin =) Mycket roligare, mycket lättare.

Idag har jag varit och planterat massa nytt på mammas och mormors grav, lite höstfint. Ljung, silvereek,murgröna, en liten fin pumpa och så, imorgon ska jag åka dit och trycka ner 2-3 taklökar sen är det klart för hösten. Köpte även en ny fin gravlykta men fick fel pinne till så den måste jag byta imorgon oxå.

Dom sista dagarna har jag haft en massa nervryckningar i ögat, nu i skrivande stund är det typ hela jävla tiden, vet inte varför. Varför har man det?? Grymt jobbigt är det och det känns som om man får huvudvärk av det, suck.

Hej på dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0