Matplanering!

Nu har jag beställt hemleverans av middagar 5 dagar i veckan, varannan vecka. Måste ju testa, det skulle vara så skönt om det funkar här och faller alla i smaken för jag orkar inte tänka på sånt nu när vi båda jobbar, den ständiga frågan: Vad ska vi äta idag???? så snabbköper man en falukorv eller nåt för att man inte orkar tänka eller stå vid spisen i evigheter. Dom hade ett barnalternativ just på "Go Middag" så det fick bli det. Om inte dom är bra testar vi något annat, det finns ju en uppsjö av olika alternativ. Jag tror vi kommer spara både tid,stress och pengar på det här om jag ska vara ärlig. Jimmy vet inget än =) Ha ha ha....


Spännande! Tror att första leveransen skulle komma 3/10, kommer sen vara varannan vecka.














Må så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0