Torsdag 10/2

Är hemma med Milton den här veckan,han har vattkoppor, det började i torsdags förra veckan. Jag tycker att det ser ut som om dom flesta har torkat men vi är hemma resten av veckan oxå för att vara på den säkra sidan.
Får se om Ida och Eddy åker på något sen då ingen av dom haft det (vad vi vet). Linnea hade förra sommaren men då fick ingen annan det...skumt.

Milton är för övrigt pigg och väääääldigt uttråkad, vi kollar på pippi varvat med Håkan Bråkan, det är hans favvo nu. Vi städar och åker och handlar, hämtar syskon osv osv.

Idag har jag hunnit tvätta,plocka lite, dammsugit, lagat lunch till oss. Skulle behöva åka upp med en massa sopor till containern men jag tror jag tar det imorgon istället*S*

Jimmy jobbar lite längre idag så är han ledig imorgon istället...skönt. Funderar på enkel middag tills ikväll...blir nog korvstroganoff med ris, omtyckt och enkelt. Snart dax för att åka till affären och sen invänta Linnea som kommer från skolan.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0