Sjukdomarna avlöser varandra!

Nu har vi haft det mesta här hemma...först Influensan tätt följt av vattkoppor sen åkte vi på det svinigaste av det svinigaste nämligen magsjuka, fyy och igår började Eddy gråta och gnälla över att det gjorde ont i örat...suck ska det aldrig ta slut? Han är hemma med mig idag. 5 veckor har jag och Jimmy nu fått turas om med  att vabba. Jag pallar inte mer nu och jag lider med barnen. Dagisfröknarna tycker synd om oss och sa idag att: dom som aldrig brukar vara sjuka annars...  Och så är det faktiskt vi har bara haft en jävla otur den här vintern. Snälla låt oss bli friska och starka nu.

Vad har hänt annars då? Jag och Jimmy hade barnvakt förra helgen och firade Jimmys födelsedag med en skön hotelnatt. Vi bodde storstilat i presidentsviten, ska det va så ska det =) Vi badade, bastade åt god middag och frukostbuffe. Vi hade det underbart. Väl hemma så firade vi med familjen med tårta och en massa teckningar från barnen <3

Jag har beställt ett gåband som kommer idag så nu jäklar ska det motioneras...inga undanflykter.
Ett sånt här blev det:



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0